Skoči na vsebino

Klic v sili

112

Nujna medicinska pomoč

05 330 11 17

Zdravstveni dom NG

05 338 32 00

Služba nujne medicinske pomoči

112: Za nujno zdravniško pomoč v primeru življenjske ogroženosti

05 330 11 17: Ambulanta za hitre preglede

Nujna medicinska pomoč (NMP) je izvajanje nujnih ukrepov pri osebi, ki je zaradi poškodbe, nenadnega obolenja ali zastrupitve neposredno življenjsko ogrožena oziroma pri kateri bi glede na zdravstveno stanje v kratkem lahko prišlo do takšne ogroženosti.

Služba NMP Nova Gorica deluje na območju občin Nova Gorica, Šempeter-Vrtojba, Brda, Kanal ob Soči, Miren-Kostanjevica in Renče-Vogrsko.
Sedež Službe NMP je Rejčeva ulica 4, 5000 Nova Gorica, tel. 05 33 83 200.
Vodja Službe NMP je Ana Bokan, dr. med., spec. urgentne medicine.

Delo je organizirano na terenu (NMP) in v ambulanti (Ambulanta za hitre preglede - AHP):

  • NMP se nahaja v prostorih Zdravstvenega doma Nova Gorica (ZD NG), Rejčeva ulica 4. Tu je redno zaposlenih 5 urgentnih zdravnikov. V delo se v obliki dežurstva vključujejo zdravniki Splošnih ambulant in koncesionarji. V takšni obliki je NMP na razpolago 24h na dan, vse dni v letu. Ekipo NMP sestavlja 1 zdravnik, 1 reševalec-diplomirani zdravstvenik in 1 reševalec-zdravstveni tehnik.
  • AHP se nahaja v prostorih Urgentnega centra Nova Gorica. V njej je redno zaposlednih 5 diplomiranih zdravstvenikov. Obravnava pacientov je organizirana v obliki dežurstva, ki ga izvajajo zdravniki Splošnih ambulant ZD NG in koncesionarji. V AHP ima nujen pacient vedno prednost pri obravnavi.

Preden poiščete nujno medicinsko pomoč, presodite ali gre resnično za nujno stanje ali lahko počakate na osebnega zdravnika, ki najbolje pozna vaše zdravstvene probleme. Nujna medicinska pomoč je namenjena bolnikom/poškodovancem, ki zdravniško pomoč potrebujejo takoj.

nmp.jpg Zloraba klica na 112 ter znamenj za pomoč in nevarnost je kazniva.

Na telefonsko številko 112 se oglasi operater Regijskega centra za obveščanje, ki vaš klic preusmeri NMP v ZD NG. Vezan klic sprejme ekipa NMP, ki vas vodi skozi pogovor, da pridobi potrebne informacije o nujnosti vašega stanja. Poleg glavnega razloga za klic, sta zelo pomembna podatka tudi vaša lokacija in telefonska številka (v primeru, da se telefonska zveza prekine ali v primeru potreb po dodatnih informacijah na poti).